Saturday 30 May 2020

اپنے بزرگوں کا احترام کیجیے ورنہ ایک دن آپ خود بزرگ ہوں گے مگر آپ جیسے جوان بہت ہوں گے

ہمارے بزرگوں کا احترام: ایک فرض ، ایک اخلاقیات

  :روزمرہ کی زندگی
 بہت سارے معاشروں میں ، آج بھی ، کنبہ کا تصور ہی وجود کا گلو ہے۔ نسلیں ایک ساتھ رہتی ہیں ، وہ ایک دوسرے کی مدد کرتے ہیں اور زندگی کی ہولناکیوں کا مقابلہ کرنے کے لئے ایک دوسرے کی تکمیل کرتے ہیں۔ یہ تقریبا 
 ایک مذہبی معاملہ ہے ، بزرگ "مقدس" ہیں۔


 ہماری تہذیب ہمارے آباواجداد اور اپنے آباؤ اجداد کے تئیں یہ تقدس ختم کر چکی ہے۔ ہم تیز رفتار اور مطلق موجود کے علاقے میں رہتے ہیں ، ہمارے مکانات بہت چھوٹے ہیں جن کی ایک ہی چھت تلے کئی نسلیں رہائش پزیر ہیں ، ہم اپنی آزادی کے لئے لڑتے ہیں ، ہم اکثر اپنے والدین اور دادا دادی وغیرہ سے دور جگہوں پر کام کرتے ہیں۔ انفرادیت ہمارا نیا مذہب ہے ، کنبہ نے نئی سمت لی ہے: کلاسیکی نمونہ باقی ہے ، پھر سنگل والدین ، ​​ملاوٹ والے ، ہم کفیل خاندان آتے ہیں۔

 میں نوٹ کرتا ہوں کہ متعدد قسم کے خودکش نقصانات ہیں: خاندانوں میں جاری تشدد مادے پر نہیں بلکہ اثر و رسوخ پر مبنی میڈیا مواصلات کو گھسنے کے لئے مباشرت کے فریم ورک سے باہر جانا شروع کر رہا ہے۔ بچوں پر ہونے والے تشدد کے بارے میں ہم سب واقف اور حیران ہیں۔ لیکن کیا ہم بزرگوں کے خلاف تشدد کے بارے میں بھی اسی طرح ہیں؟ مجھے یقین نہیں. اور ابھی تک یہ ناقابل تصور شکلوں میں موجود ہے۔



 جیسا کہ آپ جانتے ہو ، میں ایک انسان دوست ہوں۔ میں معذور افراد کی امداد کے ڈھانچے میں کام کرتا ہوں ، جو کام کے ذریعہ وقار ، معاشرتی وجود کے لئے لڑتے ہیں۔ میں نے اس موضوع پر زیوویر برٹرینڈ کی سرپرستی میں 2006 میں اس وقت کے وزیر محنت کے تعاون سے ایک سمپوزیم تشکیل دیا تھا۔



 میرے ذاتی تجربے نے بھی میرے عہد کو سختی سے نشان زد کیا: میں اپنے پھوپھی دادا جانتے نہیں تھے اور ، میرے نانا نانی بہت جلد اپنے آپ کو اپنے کنبہ پر منحصر سمجھتے ہیں ، دونوں کو روز مرہ کی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔ . میں نے اپنی بیوی کے ساتھ ان کی دادی کی پیروی میں بھی سرمایہ کاری کی ، شروع میں ایک "روایتی" ریٹائرمنٹ انسٹی ٹیوٹ میں نصب کیا ، پھر اس کے بعد ایک نرسنگ ہوم میں لگایا۔ جو کچھ میں نے مجھے پریشان دیکھا ، نفسیاتی تکلیف اور ترک کرنے کا احساس ناقابل برداشت ہے ، لیکن اہل خانہ کے لئے دستیاب حل ، خاص طور پر سنگین بیماری کی صورتوں میں ، یہ بہت پیچیدہ ہیں۔ اہل خانہ کو بھی امداد کی ضرورت ہے۔

 اس جھٹکے کے بعد ، میں "کچھ کرنا" چاہتا تھا ، خود سرمایہ لگانا چاہتا تھا ، کارآمد ہو۔ میں حقیقت کی صورتحال کو قبول نہیں کرسکتا ، مہلک حکام اس صورتحال کو قبول کرتے ہیں ، اہلکار اکثر قابل تعریف ہوتے ہیں لیکن واقعات ، اچھtionsے ارادوں سے بھرپور پالیسیاں وغیرہ سے مغلوب ہوتے ہیں۔ میں نے اپنے آپ کو ایک دیوار ، ایک ممنوع کا سامنا پایا۔

 لیکن کیا واقعتا یہ ہے؟ کیا ہم ، شہری بھی ذمہ داری میں شریک نہیں ہیں؟ 2003 کی گرمی کی لہر کے دوران ، 12،000 سے زیادہ بزرگ افراد عمومی بے حسی میں مبتلا ہوگئے (متاثرین میں سے 82٪ کی نمائندگی کرتے ہیں): گاڑیوں کے بیلے یاد رکھیں جب کنبے کے پاس آنے اور ان کے دعوے کا انتظار کرنے والے افراد کو لاشوں کو کولڈ اسٹورز میں جمع کیا جاتا تھا! بہت سے لوگ ، کیونکہ وہ لوگ ہیں ، خود کو موت میں بھی تنہا پا چکے ہیں۔

 لیکن ، یہ لڑائی ، میں اسے اکیلے نہیں اٹھا سکتا تھا۔ موقع نے مجھے دو غیر معمولی مردوں کی راہ پر گامزن کردیا جنہوں نے میری زندگی کو گہرائی سے تبدیل کیا ہے۔





 یہ غیر معمولی لوگ ، جن کے ساتھ میرے گہرے تعلقات ہیں ، ان میں سے ایک بوڑھوں (ALMA پیرس کی تخلیق) کے ساتھ بد سلوکی کے ماہر ہیں اور دوسرے ، دوسروں میں ، ایک مفکر اور "بین الذکر" کے اداکار ہیں " اس کے نتیجے میں ، میں سوچنے سے عملی طور پر چلا گیا ، میں نے آپریشنل کی طرف رخ کیا ، ڈھانچے تیار کرنا ، انجمنوں کے لئے کام کرنا ، کسی پروجیکٹ کو آگے بڑھانے کے لئے وزارتی دفاتر سے ملاقات کرنا وغیرہ۔ انسانیت ایک لفظ نہیں ہے ، یہ ایک طرز عمل ہے۔ ہماری ترقی کی تہذیب میں ، ہمیں معاشرتی ناانصافیوں کے خلاف بغاوت کرنا ہوگی جس کا سب سے زیادہ شکار ، معذور اور بزرگ ہیں۔

 ایسے ہی دوسرے معاملات بھی اتنے ہی اہم ہیں ، جن سے میرے ارادوں کے بارے میں غلط فہمی نہیں ہونی چاہئے ، لیکن جو میں کم اچھی طرح جانتا ہوں۔ تاہم ، میں یہ خواہش مندانہ سوچ رکھنا چاہتا ہوں کہ ہمارے سیاست دان ، اپنے میڈیا کوریج سے اتنے فکرمند ہیں ، (خود مثال کے طور پر گھروں کی شقوں کو دوبارہ کھولنے کے لئے خواتین کے خلاف تشدد) کے وابستہ مضامین سے خود راضی نہیں ہوں گے ، چوٹ پہنچانے والوں میں سے ، ضمیر بیدار کرنے والوں میں سے بڑی عمر کے ساتھ زیادتی





 میں آپ کو بوڑھوں کے خلاف تشدد کے اس موضوع سے متعارف کراتا ہوں ، جبکہ ریٹائرمنٹ ہاؤسز سے متعلق ایک رپورٹ کے بعد ، سینئر سکریٹری برائے مملکت ، مسز نورا بیررا نے ایک بل تیار کیا ہے۔

 درحقیقت ، مؤخر الذکر یہ بتاتے ہیں کہ 155 ادارے گرم سیٹ پر موجود ہیں ، کیونکہ وہ تعمیل نہیں کررہے ہیں ، جس کے نتیجے میں وہ بدسلوکی کی ایک شکل پیدا کرتے ہیں۔ "حکومت نے ایک بل کا بھی اعلان کیا ہے جس کے تحت ریٹائرمنٹ ہوم جائزوں کی اشاعت کی اجازت ہوگی۔ اور یہ شکایات اور رپورٹوں کے نظم و نسق کے لئے ریاست اور محکموں کے لئے ایک لازمی طریقہ کار کو لازمی بنادے گا ، جو ابھی تک بکھرے ہوئے اور پھٹ پڑے۔ لا گزٹ ڈیس کمیونس نے کہا ، وزیر محنت ایرک ورتھ نے کہا ، "بے حسی اور انفنٹیلاجیشن جسمانی تشدد کی طرح ہی قابل مذمت سلوک کی شکلیں ہیں۔"


 کونسل آف یورپ ، کسی فرد کے ذریعہ کی جانے والی کسی بھی حرکت یا غلطی سے بد سلوکی کی خصوصیت رکھتا ہے ، اگر یہ کسی دوسرے شخص کی زندگی ، جسمانی یا ذہنی سالمیت یا آزادی کا تعصب رکھتا ہے یا ترقی کو سنجیدگی سے سمجھوتہ کرتا ہے۔ اس کی شخصیت اور / یا اس کی مالی حفاظت کو نقصان پہنچاتا ہے۔ "

 اگر ہم کنکریٹ میں جاتے ہیں تو ، میں آپ کو ALMA نیٹ ورک کے ذریعہ حال ہی میں کیا گیا ایک مطالعہ واپس کرنا چاہتا تھا جس میں اس کے تازہ ترین اعدادوشمار میں یہ واضح کیا گیا ہے کہ 1،200 افراد میں سے سنا گیا ہے ، بدسلوکی کی بنیادی "اقسام" میں سے 32٪ نفسیاتی تشدد ہیں ، 21٪ مالی اور 19٪ جسمانی۔

 اس کے علاوہ ، 86 elderly بوڑھوں کو گھر میں تشدد کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور ان میں سے اکثریت معذوروں کا شکار نہیں ہے۔ خاندان میں 67٪ تشدد ہوتا ہے (طبی عملے کے ذریعہ 6٪)۔

 بزرگ افراد کا خیال ہے کہ اداروں میں تکلیف کی بنیادی وجوہات بنیادی طور پر "مواصلات کی کمی" (25٪) ، "عملے کی کمی" (18٪) اور "جارحیت / تشدد" (16٪) ہیں۔ .



 مجھے یقین ہے کہ مسئلہ نایاب کشش ثقل کا ہے۔ میں ان اخلاقی اصولوں کی طرف واپس نہیں جاؤں گا جن سے اس تشدد سے انکار ہوتا ہے ، کیونکہ اس سے میری سوچ ہی موڑ سکتی ہے اور مجھے غصے میں بند کیا جاسکتا ہے۔ در حقیقت ، یہ مسئلہ اتنا سنجیدہ ہے کہ 15 جون کو "بزرگوں کے ساتھ بد سلوکی کے خلاف جنگ کا عالمی دن" پیدا کیا جاسکتا ہے۔



 اس لعنت کا مقابلہ کرنے کی کوئی اچھی یا بری تکنیک نہیں ہیں۔ ہمیں خاندانی ماحول پر ایک ممنوع اٹھانا چاہئے ، ہمیں اس حقیقت سے آگاہی اور شعور اجاگر کرنا چاہئے کہ بدسلوکی کی متعدد قسمیں ہیں۔ سب سے زیادہ "معلوم" ضروری نہیں کہ سب سے زیادہ متشدد ہو۔ بوڑھوں کے احساسات ، تنہائی کا اثر ، ترک ہونے کا احساس جسمانی ، نفسیاتی یا مالی تشدد کی طرح تباہ کن ہوتا ہے۔



 یہ میرا عہد ہے ، یہ میری طویل مدتی جدوجہد ہے۔ ان لوگوں کے ساتھ جو عمل کرنے کی ضرورت سے واقف ہیں ، ہمیں اس معاشرتی مسئلے کو آگے بڑھانے کے لئے سرکاری حکام اور نجی شراکت داروں کے ساتھ روزانہ کی بنیاد پر متحرک کیا جاتا ہے۔ اس وجہ سے ، میں عمر رسیدہ افراد کے لئے وقف کردہ علاقائی صحت پروگرام کے ارد گرد جمع ہوئے ورکنگ گروپ کے ذریعہ فروری 2010 میں سنایا ہوا جملہ برقرار رکھتا ہوں: "یہ بتانا ضروری ہے کہ دوسروں کی تشویش محض ایک نہیں کم و بیش باہمی تحفظ۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ اس حقیقت کا آغاز اس حقیقت سے کرنا چاہئے کہ دوسروں کی بے حسی سے ہم سب کو ممکنہ طور پر خطرہ لاحق ہے یا اس سے پہلے ہی زخمی ہوچکے ہیں۔ "



"اور اس وقت ، بڑھاپا ایک وقار تھا؛ آج وہ ایک بوجھ ہے"

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home